دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

کاشت ایمپلنت دندان یک روزه پروآرچ در دندانپزشکی نارمک

کاشت ایمپلنت دندان یک روزه پروآرچ در دندانپزشکی نارمک، بعد از مراجعه بیمار به کلینیک تخصصی ما، برداشت از استخوان فک فوقانی و تحتانی ساخته شده و اسکن 3DCT انجام می شود. این اطلاعات از اسکن به صورت دیجیتالی به آزمایشگاه دندانپزشکی منتقل می شود و با استفاده از سیستم چاپ سه بعدی، یک راهنمای جراحی ایجاد می شود. این راهنما در طول عمل کاشت ایمپلنت استفاده می شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود.

  ادامه مطلب ...

ایمپلنت کوتاه بدون پیوند استخوان در دندانپزشکی نارمک

ایمپلنت کوتاه بدون پیوند استخوان در دندانپزشکی نارمک، کاشت های کوتاه موفقیت خوبی را نشان داده اند! دارای ارتفاع استاندارد 10 میلی متر و اکنون 8 میلی متر، 6 میلی متر یا کمتر مینی ایمپلنت در نظر گرفته شده است. در وب سایت ما با انواع روش های نوین دندانپزشکی و کاشت ایمپلنت دندان آشنا شوید ما به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات تمام عزیزان می باشیم.

  ادامه مطلب ...

روش کاشت ایمپلنت دندان و پیوند استخوان اتوژن


روش کاشت ایمپلنت دندان و پیوند استخوان اتوژن، این روش شامل استفاده از استخوان خود بیمار است. این استخوان به عنوان "استاندارد طلا" در مراحل پیوند در نظر گرفته می شود زیرا استخوان خود بیمار دارای خواص درمانی و پذیرش بهتر بدن می باشد. در بسیاری از موارد، استخوان را می توان قبل یا قبل از آماده سازی بستر ایمپلنت جمع آوری و جمع آوری کرد و مجدداً برای ترمیم هرگونه نقص استخوان در اطراف کاشت استفاده کرد. این روش مخصوصاً در مدیریت برخی موارد چالش برانگیز مفید است که در غیر این صورت درمان بسیار دشوار است و برای بیماران بسیار آسیب زا است.

  ادامه مطلب ...

ایمپلنت دندان با تکنیک جدید جلوگیری از تحلیل استخوان

ایمپلنت دندان با تکنیک جدید جلوگیری از تحلیل استخوان، شدیدترین نتیجه دندانهای از دست رفته، از بین رفتن سریع استخوان فک شما است. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که در سال اول پس از کشیدن دندان به تنهایی، 25٪ از استخوان اطراف آن از بین می رود. اگر بی احتیاط بیشتری از استخوان باقی بماند به زودی از بین می رود و سرانجام آن روی دندان های مجاور شما تأثیر می گذارد


 

ادامه مطلب ...

راهنمای کاشت استاندارد ایمپلنت دندان

راهنمای کاشت استاندارد ایمپلنت دندان، در نهایت، توصیه به بیماران به همان روشی که بیشترین مشورت خود را به کار برده اید کاشت دندان انجام دهید، که بدانید دقیقاً رویه شما چیست ، همچنین باید بدانید که دقیقاً برای چه چیزی پرداخت می کنید. از چه نوع / مارک ایمپلنت استفاده می شود؟ سطح مراقبت های بعدی شامل چه مواردی می باشد؟ آیا جنبه های رویه شما غیر استاندارد است؟


 

ادامه مطلب ...