دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

اطلاعاتی درباره روش‌های بهداشت ایمپلنت

طبق اطلاعات به دست آمده هر ساله حدود ده هزار عمل کاشت در فک پایین انجام می شود اگر در حال حاضر ایمپلنت دارید شاید از قبل بدانید که ماندگاری آنها چقدر است ،بارعایت آموزش‌های بهداشتی مناسب اکثر ایمپلنت ها میتوانند یک عمر دوام بیاورند.

  ادامه مطلب ...

ایمپلنت دندان و متریال ساخت روکش

در ایمپلنت های دندانی که پایه و اساس آن،  از دو ماده بسیار قدرتمند به نام‌های تیتانیوم و زیرکونیا تشکیل شده است و به عنوان زیر کار در کاشت ایمپلنت دندان است در مرحله بعد برای زیبایی دندان از روکش‌های متعددی استفاده می شود که در این مقاله قصدداریم به بررسی روکش ایمپلنت دندان و انواع متریال ساخت آن بپردازیم.

 

ادامه مطلب ...

ایمپلنت دندان ارزان در دندانپزشکی دردشت

ایمپلنت همانطور که از مفهوم نامش پیداست به معنی جایگزین کردن دندان از بین رفته به وسیله تکنولوژی های جدید است اما آیا استفاده از این تکنولوژی ارزان تمام می میشود؟ ایمپلنت در واقع یکی از درمان های پرهزینه دندانپزشکی است دندانپزشکی آدرینا در "شرق تهران دردشت" شرایطی را فراهم آورده که این جراحی ارزانتر تمام شود.

  ادامه مطلب ...

آیا دندان مصنوعی می تواند مانند ایمپلنت فک باشد

بااز دست دادن دندان طبیعی نیازی نیست که گذران زندگی با دندانهای از دست رفته باشد این روزها گزینه‌های بهتر در دسترس می باشد ایمپلنت دندان در دندانپزشکی بهترین و رایج ترین گزینه است اگرچه دندان مصنوعی کیفیت آن بهبود یافته است اما برای همه ایده آل نیست.


  ادامه مطلب ...

ایمپلنت دندان دارای مخزن آنتی بیوتیک راه حل ایده آل

کاشت ایمپلنت دندان که خود یک جراحی در ناحیه فک و دهان است می تواند مانند سایر جراحی ها بر اثر عفونت دچار مشکل شود و یا حتی با خطر شکست ایمپلنت دندان  مواجه شود به همین دلیل معمولاً متخصصین کاشت ایمپلنت دندانی از تجویز آنتی بیوتیک ها پس از جراحی به بیمار استفاده می کنند که با ساخته شدن ایمپلنت های دارای مخزن آنتی بیوتیک این مشکل حل می شود.

  ادامه مطلب ...