دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

بیماران قلبی و ایمپلنت دندان

در خصوص کاشت ایمپلنت دندان و بیماران قلبی رعایت نکاتی لازم است تا آن ها بتوانند بدون هیچ مشکلی به انجام این موضوع بپردازند. زیرا این افراد نسبت به هر نوع جراحی حساس هستند، اما این بدین معنا نیست که نمی توانند از این خدمات استفاده کنند. با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

نکات ایمنی ایمپلنت دندان و مزایای آن


زمانی که به دلایل مختلف دندان های طبیعی خود را از دست داده باشید، بهترین روشی که به عنوان جایگزین می توانید از آن استفاده کنید، ایمپلنت دندان است که به کمک آن زیبایی طبیعی دندان های شما؛ مجددا به شما برمی گردد. این روش نه تنها راحت بلکه بسیار طبیعی و البته سازگار با محیط زیست و بدن شما خواهد بود.



ادامه مطلب ...

قرار گرفتن ایمپلنت تک دندان در فک

ما در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با قرار گرفتن ایمپلنت تک دندان در فک صحبت کنیم. زیرا این نوع ایمپلنت می تواند بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته ی شما باشد. پس اگر یکی از دندان های خود را از دست داده اید اصلا نگران نباشید، زیرا می توانید به راحتی با یک واحد ایمپلنت و روکش آن دندان هایی شبیه دندان های طبیعی تان را به دست آورید.

 

 

  ادامه مطلب ...

کاشت مناسب ایمپلنت دندانی در شرایط مختلف برای افراد

کاشت ایمپلنت دندان روشی است که با استفاده از آن می توان بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته را پیدا کرد. ایمپلنت یک پیچ تیتانیومی می باشد که در داخل استخوان فک قرار می گیرد. و اجازه نمی دهد تا دندان های مجاور کج شوند؛ همینطور زیبایی از نظر ظاهری به صورت فرد می دهد. در ادامه به شرایط مختلف کاشت مناسب ایمپلنت دندانی برای افراد خواهیم پرداخت.

  ادامه مطلب ...

چرا بهتر است، از ایمپلنت استفاده کنیم؟

ایمپلنت دندان می تواند مناسب ترین جایگزین برای دندان های از دست رفته ی شما باشد. ایمپلنت، روشی است که در آن قطعه ای از جنس تیتانیوم در استخوان فک شما قرار می گیرد و این امکان را به شما می دهد تا بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته ی خود را داشته باشید. به همین دلیل ما در این مطلب به این موضوع اشاره می کنیم که چرا بهتر است از ایمپلنت دندان استفاده کنیم.

 

ادامه مطلب ...