دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

همه چیز در رابطه با;کاشت ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری دارد.شکل آن به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار میگیرد.امروزه ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای بی دندانی است.نکته قابل توجه این است که اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن نگهداری شود ماندگاری بسیار بالایی دارد.

  

دو عامل که موفقیت این روش را تعیین می کنند عبارتند:

  • از کیفیت ایمپلنت دندانی که از یک آلیاژ تیتانیوم خاص
  • و صلاحیت دندانپزشک ساخته شده است.

 

*علائم ایمپلنت دندانی

ایمپلنت دندان نه تنها زیبایی شناختی دارد، علاوه بر لبخند زیبا، بیمار می تواند باستفاده از پروتز وسلامت دندان را حفظ کند.

 

*ایمپلنت دندان در موارد زیر توصیه می شود:

  • عدم وجود یک دندان؛
  • عدم وجود 2-3 دندان در یک ردیف در حضور دندان های مجاور دندان سالم (در اینجا ایمپلنت نیاز به پردازش دندان های سالم برای تاج را از بین می برد)
  • عدم وجود دندان در ردیف آخر
  • عدم وجود کامل دندان
جایگزینی ایمپلنت

بهترینومنسبترین جایگزین دندان طبیعی

*روشهای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان به روش های کلاسیک و مؤثر: روش کلاسیک پس از دو ماه یا بیشتر از عمل جراحی دندان استفاده می شود. پس از استفاده از ایمپلنت (مدت زمان 2 الی4 ماه) پروتز را دنبال می کند. تنظیم تاج یا پل بر روی ریشه مصنوعی.

 

ایمپلنت تک مرحله یا اکسپرسیونیسم : که نصب ایمپلنت بلافاصله پس از استخراج دندان انجام می شود شامل:

  • کاشت
  • تعویض مفصل
  • و نصب تاج موقت در طی یک بازدید از دندانپزشک است.

انجام لانه گشایی اکسپرت : تنها در شرایط مناسب آناتومیک بیمار در حفره دهان امکان پذیر است. که به نظر می رسد این ایمپلنت راحت تر و آسیب پذیرتر از روش کلاسیک است.

*قیمت ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان نمی تواند کم باشد، زیرا این عملیات توسط متخصصین ماهر با استفاده از مواد گران قیمت، فن آوری ها و تجهیزات نوین انجام می شود.

 

کاشت ایمپلنت دندان؛ تنها روش بهبودی است که شامل پردازش دندان سالم مجاور نیست. علاوه بر این، این روش به عادی سازی عملکرد دندان های آسیب دیده، جلوگیری از آتروفی استخوان کمک می کند.

 

 

راه حل جایگزینی دندان

راه حل جایگزینی دندان

 

تنها روش بهبودی دندان

تنها روش بهبودی دندان

برای انجام درمان ما از بهترین مواد؛ با کیفیت و فن آوری پیشرفته، اطمینان از زیبایی شناسی، قدرت و دوام ایمپلنت های دندانی استفاده می کنیم.

دندانپزشکی آدرینا ؛ برای بیماران بستری در سطح حرفه ای بالا ارائه می دهد. که برای شما برنامه درمان خاصی را ارائه می دهیم و به تمام سوالات شما در مورد مراحل لانه گزینی پاسخ می دهیم تا نهایتا سلامت و زیبایی لبخند شما را بازگردانیم. قیمت ایمپلنت های دندانی در دندانپزشکی ادرینا در کیفیتی عالی در وب سایت ما پیدا کنید و با لیست قیمت ها آشنا شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.