دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

دندانپزشکی ایمپلنت تهران

در این وبلاگ به معرفی جدید ترین شیوه های کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک های دندانپزشکی تهران می پردازیم

ایمپلنت یا روکش دندان جایگزین دندان طبیعی

افراد ممکن است به هردلیلی دندان خود را از دست داده باشند و یا به دلایل پوسیدگی بیش از حد دندان دچار مشکل شده باشند.ایمپلنت یا روکش دندان بهترین درمان برای بی دندانی یا دندان های زرد است در ادامه مطالبی میخوانید که لازمه هر فردی است.


 

ایمپلنت و روکش های کامپوزیتی چه تفاوتی باهم دارند؟

 

تفاوت ایمپلنت یا روکش دندان

ایمپلنت یا روکش دندان

 

از ایمپلنت دندان برای استفاده در محل بی دندانی استفاده می شود. و جایگزین ناحیه بی دندانی می شود.و پایه های ایمپلنت که به پیچ شبیه هستند، در استخوان فک در واقع در جای ریشه دندان قبلی قرار داده می شود.  اما این در حالی است روکش های زیر کونیا و یا سایر روکش های دندان برای زیباتر کردن لبخند و استفاده برروی دندانهایی با ظاهر نامناسب استفاده می شود. و در روش روکش، ریشه دندان پابرجاست و تنها تاج آن تراشیده وپنهان می شود .

اگر افراد به هردلیلی دندان خود را ازدست بدهند

استخوان فک به مرور زمان تحلیل می رود و باعث مشکلاتی از جمله احساس پیری ، مشکل در جویدن غذا (خصوصا اگر تعداد دندان ها زیاد باشد) و به طور قطع در تکلم و تلفظ حروف مشکل به وجود می آید. پس اگر ریشه دندان در استخوان نگه داری شود مشکلی برای فک به وجود نخواهد آمد .

 

ایمپلنت دندان

قبل و بعد دندان ایمپلنت شده توسط متخصصین ایمپلنت ما

 

 توصیه های متخصص  دندانپزشک برای ایمپلنت یا روکش دندان

ایمپلنت جایگزین ریشه دندان طبیعی می شود و روکش که روی آن قرار می گیرد بنا به سفارش بیمار می تواند تا سالها بیش از 25 سال در دهان بدون مشکل دوام بیاورد و  مانند دندان طبیعی عمل می کند در این روش تحت هیچ عنوان شخص دچار مشکل نخواهد شد.  ولی  روکش ها فقط روی ریشه های دندان طبیعی قرار می گیرند و چنانچه در آینده خطری ریشه دندان را تهدید کند و دچار آسیب می شوند با خارج کردن آن عملا روکش آن بلا استفاده خواهد ماند و دوباره باید به ناچار به ایمپلنت روی آورد.

توصیه دندانپزشکان متخصص ما

به توصیه دندانپزشکان متخصص ما حتی الامکان دندان طبیعی نگه داشته شود وتنها در صورتی که ناگزیر به خارج کردن آن هستید، بلافاصله برای جلوگیری از تحلیل لثه ایمپلنت فوری جایگزین دندان شود که این روش بسیار از جانب دندانپزشکان توصیه و تاکید می شود .

 

کاشت ایمپلنت یا روکش دندان

کاشت ایمپلنت یا روکش دندان جایگزین دندان طبیعی

 

 کلینیک دندانپزشکی آدرینا

با کادر مجرب و داشتن پزشکان مختلف در تخصص های دندانپزشکی در کادر خود در زمینه ایمپلنت و انواع روکشها می تواند مناسبترین مشاوره و طرح درمان را برای شما در نظر بگیرد . شما می توانید با تماس با این مرکز از خدمات آن بهره مند شوید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.